All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 24 juni 2011

This week I saw... / DWZI......



Monkey's!! Baby deathhead (doodshoofdaapje) monkey, my daughter behind the scene....feeding the monkey's!! I got my new RRN book at home, but somehow I cannot find the photo!
We went this week to the 'apenheul' and there were many baby monkeys to see! My daughter was lucky because she knows a person who is working intern there for his education, so he asked her: do you want to feed the monkeys? Well, than there is only one answer: YES!! So she did!

And I'm connected to 'kaartje2go', I have to make at least 100 designs....yes!!!! So I have made this wedding design and on my profile at kaartje2go I have added one more new one!!


En bij Moois van Me I have won her give away!!! Thank you, I'm very happy with me new set of coasters. I can make a choise between red and white or red and color, and as you maybe have seen in my artwork...I like colors!! So I will choise the colors one! Have a look at her blog, she really makes nice things!

***
For more this week I saw: here!

12 opmerkingen:

  1. Dat is serieus een leuk kaartje :) ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ik ben dol op doodshoofdaapjes , in mijn jeugd hadden onze vrienden eer een stuk of 5 bij hun in de tuin... super snoezig waren die en heel fout, maarw el heel tam , wat voor kinderen wel heel leuk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk in de Apeheul, is alweer lang geleden dat we er waren!
    En een prachtig kaartje weer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer Schattig Suzanne, jammer dat ik niemand ken die binnenkort gaat trouwen. Wel iemand die gaat verhuizen naar een 'grote boom' ;), dus ik ga nu weer naar 'kaart2go'!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 100 ontwerpen? Pff... wat een klus: succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeten wij ook eens heen, ben als kind geweest, maar daarna nooit meer. Oh, wat lijkt me dat fijn om met tekenen geld te kunnen verdienen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. succes met de ontwerpen, maar als ik zo eens rondkijk op je blog, gaat dat vast helemaal lukken.
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vond de laatste keer de aapjes zo brutaal....was er gewoon een beetje bang van :(
    Je kaarten zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!