All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zondag 10 juli 2011

afscheid round robin in zwolle

RRNthe-endRRNthe-end (11)RRNthe-end (9)RRNthe-end (13)RRNthe-end (4)RRNthe-end (6)
RRNthe-end (8)RRNthe-end (10)RRNthe-end (16)RRNthe-end (18)RRNthe-end (3)RRNthe-end (5)
RRNthe-end (7)RRNthe-end


Met veel plezier hebben we de boekjes geopend!! Helaas kon niet de hele groep er zijn...maar  MarjoleinHoepzikaLinda en Arnika heb ik ontmoet bij de De Mandarijn in Zwolle. Ik vond het een groot succes, veel raak vlakken (al is het alleen al met de creativiteit!!) en erg gezellig met een goede lunch erbij!
Het was zo leuk om mijn boekje weer terug te zien en al de dromen te lezen en te bekijken, dank jullie wel voor jullie prachtige inzet, creaties en energie die er in is gestopt!!
With lot of pleasure we have opened the books! Unfortanitaly the whole group could not join this little party...but I have met MarjoleinHoepzikaLinda and Arnika at De Mandarijn in Zwolle. It was a great succes, with lot of common things (we all make nice creations!!) and it was very cozy with a good lunch! It was a great pleasure to see my book again, to read all the dreams, thank you all for the effort, creations and energy!!!

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een een prachtige inspiratiebron is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blogje Susanna! Ik vond het net als jij erg gezellig én lekker eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nu wel een beetje jaloers ;) Onze groep had geen afsluit meeting. Maar goed, wie weet met de nieuwe groep.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!