All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 25 juli 2011

I'm joining a price contast and I need your help!!

The four Sisters [ Zutphen]

Going Dutch



Hallo!
Op de website van They Draw & Travel [ klik ]is er een prijswedstrijd, waar ik aan mee doe!
Ik wil je vragen om een leuk bericht voor mij achter te laten! Hoe meer beriichten ik krijg hoe beter!!
Ik heb 2 keer mee gedaan:

- De vier zusters (Zutphen) [ klik ]
- Going Dutch  [ klik ]

Kijk maar welke je het leukst vindt!
Je mag ook bij beide iets neer zetten, dat zou ik ook fijn vinden.

En je mag dit bericht door sturen naar andere mensen, of ergens een link neer zetten; op hyves, facebook, twitter of wat dan ook!!
Wie weet win ik!

Dank je wel!
Liefs Susanna
***
On the website of They Draw & Travel [ klik]  there is a price contast I have joined!
I want to ask you to leave a nice comment for me, the more comments I get the better!!
I have entered with two maps:

- The four Sisters (Zutphen) [ klik ]
- Going Dutch  [ klik ]

And please forward this email, or put a link somewere, on facebook, twitter or whatever!!
Who knows I will winn!!

Thank you very much!
Love Susanna

3 opmerkingen:

  1. check:-) ik vind gewoon dat je prachtig tekent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I visited and left a comment - you did great work!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DONE!
    dat is wel het minste wat ik kan doen, nadat ik zo'n prachtig lief pakketje van je gekregen heb! (wat ben ik er blij mee!!) en daarbij; je verdient het ook gewoon, want je maakt onwijs leuke illustraties :)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!