All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 4 juli 2011

Jarig en meer...

Voor het eerst doe ik mee met de sketchbookproject!! De thema die ik heb gekozen is: "travel with me". Ik maak er een soort van verhaaltje van over een klein wit konijntje. Aangezien ik toch een beetje in de konijnensfeer was de laatste tijd! ~De website van Arthouse is onder constructie, de link naar mijn blog doet het niet en ik kan geen foto's neer zetten!~
For the first time I have joined the sketchbookproject!! The theme I have choisen is: "travel with me". I will make a kind of story about this little white rabbit. Because I was in a bunny-atmosphere lately anyway! ~The website of Arthouse is under construction, so the link to my blog is not working and I cannot upload photo's!~
***
Vandaag ben ik 43, sinds 2:30 deze ochtend!
Dit wil ik vieren met een kleine give away. De laatste tijd heb ik best wel veel kaarten (ik denk 16) hier in huis. De winnaar wil ik graag een heel setje kado doen!
Ergens volgende week laat ik weten wie de winaar is! ~Heb even geen datum in mijn hoofd...~
Today I'm 43, since 2:30 this morning!
I want to celebrate this with a small give away. The last time I have quite a lot of postcards in my house ( I think 16). I want to give the winner the whole buns as a present!
Some were next week I will let you know who the winner is! ~I don't have a date in my head....~


19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En The Sketchbook Project - dat is zó leuk! Ik heb er vorig jaar aan meegedaan. Het was harstikke fijn om eens echt na te denken over figuratief werk, vooropgezet te werk te gaan, met een verhaaltje en alles.

    Een konijn op reis, dat belooft wat! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    En je maakt prachtige kaarten dus ik doen graag mee met je give away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd! en natuurlijk doe ook ik graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy Birthday Susanna! Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met deze heugelijke dag. Wens je een mooie dag toe.

    Groet,

    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat, wat een mooie dag om jarig te zijn! Geniet er van en ik hoop van de mooie kaarten te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy Birthday Susanna. I send you a lot of hugs and wish you a nice summer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Susanna! En die kaarten zou ik dolgraag winnen! Fijne dag hoor en tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op de valreep: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Had je een leuke dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooh, hoe kan ik dit hebben gemist?!
    Natuurlijk doe ik heel graag mee!
    En natuurlijk nog van hárte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zie deze post ook nu pas! Gefeliciteerd en ja ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, geweldig. Spannend. So far so good, ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat onwijs leuk! ik doe graag mee.
    Ik las daarnet pas over je give away en ontdek nu ook ineens dat ik niet eens volger was....terwijl ik dacht van wel...(waarschijnlijk doordat ik via DWZI regelmatig even langswip)
    Dus dat heb ik maar meteen even recht gezet ;)

    En nog hele vele mooie jaren erbij natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Natuurlijk doe ik ook héél graag mee met jouw give away! Ik hou zo van je tekeningen!! Die katjes van onder zijn zo leuk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd :)
    En leuk, kaarten: ik wil wel meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee met je giveaway! En gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!