All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 1 juli 2011

This week I saw... / DWZI....

Bij moois van me een geweldige kleurrijke give away gewonnen!!
Prachtig en dan ook nog eens wat extra's gekregen; 3 mooie
kaarten, ik was helemaal overrompeld!!! WAUW!! Dank je wel 'me'!
By 'moois van me' I won a beautiful colorful give away!!
Absolutly stunning and I got as extra; 3 great cards, I was
totaly blown away!!! WOW!! Thank you 'me'!

En deze week heb ik bij de gemeente Deventer stoelmassage
gegeven (dat doe ik naast mijn illustraties!), de vrouw die dit
had georganiseerd het had zo leuk aangekleed voor mijn
collega en mij, met kaarsjes, muziek, sapjes, appels, een mooie poster
ik word er nog steeds helemaal blij van!!
And this week I went to Deventer to give chairmassage
( I also do that beside my illustrations!), the woman who
had organized this really did a fantastic job for my colleague and me;
there were vanilla candles, juice, apples, music, a great poster,
all very warm and cozy! I still feel happy with this!
***
En deze week had ik een kleine auto ongeluk....
Een meneer reed achteruit, ik toeteren en toch reed hij door!
Kleine deuk, stuk voorlamp en grote schrik....ik heb mijn buurman
gebeld en die kwam meteen! Dank je wel buurman!
Also this week I had a small car accident....
A man went backwards, I blow the horn and he just went on!
A small bump, broken frontlight and big scare....
I have called my neighbour and he cane straight
away! Thank you my neighbour!
***
***
En 100 volgers!!! WAUW!!!! Super, er komt een give away aan vanwege de RRN!
Houd de blog goed in de gaten, wie weet is er meer dan 1 give away met zo'n feest,
want in augustus is het ook nog eens 1 jaar dat ik blog en aanstaande maandag
mag ik 43 worden -jiepie- allemaal rede tot feest!!!!
And 100 followers!!! WOW!!!! Super, there will come a give away because of the RRN!
And keep an eye on this blog, who knows there will come more than 1 give away with a party 
like this, also because in august I'll be blogging for 1 year and this monday
I will turn 43 - jiepie- so lot of reasons to party!!!!

14 opmerkingen:

  1. Wat een feesten allemaal,
    en wat een week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n stoelmassage lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag gedaan ! en wat een mooie vrolijke kleurijke foto heb je er van gemaakt zeg ! tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ 'me' vooral de slak ziet er net echt uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh, ik wil ook een stoelmassage!! ;))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm... die ambtenaren in Deventer boften maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jee wat een bewogen week heb jij gehad zeg!
    geniet maar van je weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. poe hee wat een weekje! en nu lekker weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent verwend en je hebt verwend, een week in evenwicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh leuk dat dat zo goed gaat met t masseren :-)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!