All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 8 juli 2011

This week I saw... / DWZI....

...my birthday passing by with a small give away! See here: klikkerderklikgiveawayklik and join,
summerholiday, she has 7 weeks....!!! (well 6 left over, even less, because of going to the sea and camp)...and I would love to go out camping in DRENTE or OVERIJSSEL at a nice, puberfriendly, CHEAP camping...WHO KNOWS ONE?????
...I had an other massage day at Deventer, and I hope next time it will be a job more regular!!!!
...I saw some new cards at kaartje2go; a 'beterschaap'!! Take a look here: klikkerdeklikaartje2goklik

***
More this week I saw: klikhereklik
...DWZI = 1 jaar oud!! HOERA HOERA HOERA!!!!!

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Wat een mooie tekening weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, iedereen is jarig lijkt het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En prachtige piratenkaart zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiep hiep hoera! Wat de camping betreft. Ik weet alleen een peutervriendelijke - redelijk normaal geprijsde - camping in Ommen - De Roos. Hoewel wij er voor het eerst naartoe gaan hoor ik overal goede verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, zeg!
    Fijne dag gehad? Een heel mooi, (on)wijs goed nieuw levensjaar toegewenst en dat je maar veel mag tekenen en schilderen en bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd!!!

    Ik weet niet zeker of onze limburgse camping onder pubervriendelijk valt,haha, maar ik hoorde daarnet dat je al gemaild hebt met mijn ouders. Mijn vader geeft je wat data door van wanneer er nog plek is.
    Jullie zijn van harte welkom!

    In ieder geval een hele fijne zomer gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en, wat dacht je van 't Kuierpadtien? In Wezup of wezuperbrug dacht ik.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!