All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 22 juli 2011

This week I saw... / DWZI......




....een klein wit konijn op bezoek bij mij....hij gaat op avontuur....vandaag kwam de fotograaf Frans Rentink langs om foto´s te maken van konijn en van mij. Er zit een boekje bij met de titel `reis met mij mee´, volg de rode draad in je leven en laat de rode draad ook, want je leven is een reis niet een bestemming....
Deze illustratie gaat naar de kunstveiling voor het hospice in Zutphen.
....a small white bunny came to visit me...he goes on a journey...today the photographe Frans Rentink came to make photo´s of the bunny and me. There will be a handmade little book with the titel: 'travel with me', follow the red threat in your life and leave the red threat too, because your life is a journey not a destination....
This illustration goes to the occion for the hospice in Zutphen.

Meer dwzi / more twis: klik

8 opmerkingen:

  1. This is so cute - I love it! I like the way the red thread goes down the picture mat too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe de draad doorloopt over het passe-partout heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geinspireerd op Alice in Wonderland? Die associatie had ik nl direct. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige illustratie! Mooi thema ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MOOI!
    Ik ben benieuwd naar het boekje ;)
    De reis met mijn rode draad bevalt me goed!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!