All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

dinsdag 8 november 2011

Expositie / Kunstveiling in Zutphen


Mijn kunstwerk [ geschenk]
én een boekje [ klik hier] om het boekje te bekijken!

***
Spiegel van hedendaagse kunst uit Zutphen en omstreken,

Verkooptentoonstelling en veiling ten bate van Hospice Zutphen

Lokatie: Walburgiskerk Zutphen

9 t/m 12 november 2011

Openingstijden: 10 tot 16 uur
Veiling is op zaterdag 12 nov om 14 uur in de Walburg.

Catalogus is voor € 12 te koop bij 
het Hospice [ klik] ,

boekhandels:
Zutphen: Van Someren & Ten Bosch, Turfstraat 19, 
Lochem: Boekhandel Lovink, Markt 18, 
Vorden: Bruna, Raadhuisstraat 20, 

En tijdens de tentoonstelling en de lezing

***

A little expostion and an auction for the Hospice in Zutphen.

With an art work from me and also a little book [ klik here]

5 opmerkingen:

  1. Leuk om zo een bijdrage te leveren!

    Nicki

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer prachtig werk geleverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh spannend!! Heel veel plezier de komende dagen! Ik begin 'je hand' al te herkennen door de sneaks die je plaatst :-)
    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en spannend! helaas heb ik geen tijd om langs te komen, zou je werk graag eens van dichtbij en in het echt bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome illustration! I really like all the patterns on the hot air-balloon and those poppies are lovely.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!