All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

dinsdag 1 november 2011

SOS Kinderdorpen

Via kaartje2go kreeg ik een email:
Rechten
Als je een ontwerp doneert aan SOS Kinderdorpen dan sta je toe:

- Dat wij het ontwerp in het account van SOS Kinderdorpen zetten
- Dat de volledige commissie die de kaart opbrengt naar SOS Kinderdorpen gaat
- Dat je geen soortgelijk ontwerp plaatst bij Kaartje2go of andere kaartenwebsites

Selectie
Bij een grote toestroom aan kaarten zal SOS Kinderdorpen een selectie maken uit de ingestuurde ontwerpen. Doe dus je best!

Eisen
- Verwerk het logo van SOS Kinderdorpen in de kaart. Dit mag subtiel op de voorkant of in de binnenkant van de kaart.
- Gebruik dezelfde aanleverspecificaties als de andere kaarten op kaartje2go.
- Stuur het ontwerp naar redactie@kaartje2go

Waarom?
Allereerst is het natuurlijk mooi om op deze manier een goed doel als SOS Kinderdorpen te kunnen steunen. Verder zullen wij aandacht besteden aan de kaartenreeks op ons weblog en social media. Natuurlijk worden de namen van de ontwerpers genoemd!

We zien je ontwerp graag tegemoet. Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

Dus ziehier mijn ontwerp!!
Ik ben benieuwd of deze wordt uitgekozen!!
***

I'm joining a little contest for a good goal; sos childrens village!!
I make designs for 'kaartje2go' and I got an email with the question or I wanted to do this ( and all the other designers!). Of course I will and yes...I do hope that they will choise my design!!
I had to put the logo from sos children village in it, so I decide to do that in the snowman with no nose - the bunny is eating the nose--

*** 
Have a happy sunny day
And I'm sorry for not going around so much at this moment....


2 opmerkingen:

  1. O haha, ik snap 'm! Dat duurde even: the bunny is eating the nose! Hartstikke leuk Suus en ik hoop dat ze zo wijs zijn je ontwerp te honoreren.
    En natuurlijk is het een prachtig doel waar ook mijn sympathie naar uitgaat (nou ja, één van hè).

    En oooja! Je bent natuurlijk ook druk met de studie! Ik vind het nog steeds dapper :) En ik ben ook best benieuwd hoe het gaat. Natuurlijk heb je dan veel minder tijd voor blogtoestanden, mar we weten dat je bezig bent met goede dingen en we zijn extra blij als je wèl langskomt.

    Dank je voor je lieve reaktie :) Het is voor het eerst dat ik op mijn blog zo uitgesproken aandacht besteed aan Halloween/Samhain, ik dacht dat het nu wel moest kunnen. Dit liedje is er ideaal voor. Haha, jammer dat het gedichtje dat je treft nu je langskomt, toevallig nogal kort is. Nou jaaa....

    Liefs en een zonnig Twents roosje!
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!