All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

dinsdag 20 december 2011

Laatste RRN.....

De laatste RRN boekje heb ik pas op de post gedaan voor Supersoesje!! Wat een dik boekje was dat, op het laatst was het echt passen en meten en friemelen!! Het was weer erg leuk om te doen. Afgelopen zaterdag was er een kleine bijeenkomst bij Hoepzika, ik was al onderweg, maar vrijdag voelde ik mij al emorm snotterig en wazig en vooral SPIERPIJN, dat werd zaterdag niet minder. Helaas halverwege naar huis gegaan met bovenstaande cadeautjes in mijn tas. Die zijn op met de post gegaan, een klein afscheids-bedank-presentje! En nu ................................................geduldig wachten totdat mijn boekje weer bij mij is....


The last RRN book I have done it on the post to Supersoesje!! What a real thick book, at the last moment it was fitting and 'friemelen'. It was great fun to do. Last Saturday there was a small gathering at Hoepzika, I was on my way to her, but last Friday all ready I felt sick, having a cold and seeing not clear and especially PAIN in my MUSCLE, what did not get less either at Saturday.
So I went home instead with small  presents in my back. I sended them with the mail, a small goodbye-thank-you-present! And now .........
.I have to wait patiently until my little book is with me again......... 

2 opmerkingen:

  1. Het was idd gezellig en jammer dat je er niet bij was... ik heb je boekje wel mogen inzien en hij is mooi geworden hoor, ik hoop dat hij snel aan zal komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je snel helemaal opknapt!
    We hebben helaas geen foto's gemaakt zaterdag, terwijl ik mijn toestel wel mee had... helemaal vergeten!
    Voor jou is er ook nog iets gezelligs met de post onderweg...
    Geniet van je boekje!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!