All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zondag 12 februari 2012

Hartje


Voor valentijnsdag heb ik deze hart ontworpen met aquarel!
Deze hart en ook andere ontwerpen kun je naar iemand op sturen via kaartje2go.
For Valentine's day I have designed a heart with watercolor!
You can send this heart or other designs at the website kaartje2go.


In mijn webwinkel heb ik ook een aantal kaarten met hartje!
Neem een kijkje in mijn winkeltje, Happy Art Cards.
In my webshop I also have a few cards with a heart!
Take a look in my little shop, Happy Art Cards.


Deze twee heb ik als kaart!
Those two I have as postcard!
***
Een fijne zondag toegewenst!
Have a nice Sunday!


1 opmerking:

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!