All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

dinsdag 9 oktober 2012

Boekpresentatie

Onlangs, op 26 september 2012, was de boekpresentatie van het boek waaraan ik mee heb gewerkt. Ik heb de illustraties gemaakt voor het boek Madiba, levensverhaal van Nelson Mandela.
Op deze foto de schrijfster: Angela Machiel Guépin, ik en de uitgeverij Annelies Wiersma.
Recently, on 26 September 2012, was the book launch of the book I was working on.

 I did the illustrations for the book Madiba, Nelson Mandela's life story.

On this picture the author: Angela Machiel Guépin, me and the publisher Annelies Wiersma.



Nog even poseren, met op de achtergrond het originele omslag ontwerp.

Now posing with in the background the original cover design.


Het originele omslag!
The original cover!

en.....het boek!!! Ik kan je wel vertellen dat ik hier erg trots op ben, dat ik
mocht mee werken aan zo'n mooi project! Ik heb me op alle mogelijke manieren in Nelson Mandela en het leven in Zuid-Afrika verdiept. Hoe ziet een kraal eruit? En een assegaai? 
Bij een brand zijn foto's van Mandela's jonge jaren verloren gegaan. Ik heb dus zelf moeten fantaseren en beslissen hoe hij er als jongen uitzag. Als Nelson Mandela ouder wordt, moeten de tekeningen goed lijken. Het witte plukje haar op zijn voorhoofd is een duidelijk kenmerk! 
and .... the book!!! I've been deepening in all possible ways of the life of Nelson Mandela in South Africa. What does a bead look like? And assegai? In case of fire the pictures of Mandela's early years were lost. So I have had to fantasize and decide what he looked like as a boy. As Nelson Mandela gets older, the drawings has had to look very good. The white tuft of hair on his forehead is a clear feature!

***

Het boek is te koop bij oa Bol.com; http://www.bol.com/nl/p/madiba/9200000006680019/

5 opmerkingen:

  1. Congratulations Susanna! Tom has just come back from South Africa with some very interesting stories and views.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Suzanna! Verheug me op de komende expositie van jou werk bij Lange Dame in Winschoten.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!