All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

woensdag 31 oktober 2012

Corner View "Artist"

This weeks theme is Artist. Artist can be anything.
Some people are artist in making a beautiful peace of cake.
Some people are artist in doing the most touching song.
Some people are artist in taking care of the farm animals.

Some people are artist of making the incredible nice coffee*.

Some people are artist.....what kind of artist are you?

I like to illustrate, to draw, to paint with watercolor.
* This week I'm on an artist 'in making nice coffee' website:
at Van Wessel Koffie, I feel honored, thank you John!

I like to paint and drink a very artistic Soya Latte in a mug

given by my daughter when she was away on holiday with her friend.

Are there more artist? YES!! See for youself at Francesca.
The theme for Corner View next week is "longing", and comes from Kasia

15 opmerkingen:

  1. Here we have the real artist among us, the person who's made a profession of her skills and passion! Nice to be able to see where you work, Susanna!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely! Don't let your coffee get cold! Happens to me all the time

    BeantwoordenVerwijderen
  3. No doubt! You are an artist, an a good one :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your examples of artists. So true. And I consider you an uplifting artist---your work always makes me smile. I have a stack of your postcards right here. I have them out so I can choose one to send to a friend. No matter how often I see them, I still smile. I love your creations.:>)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely reflection on art and artists Susanna. I love your work. You are a wonderful artist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I enjoyed the peek into your artist's studio, the colors and creations on your table are lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I think you are an amazing artist. I would have to be a cake baking artist because my abilities in drawing are pretty pitiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I once met an old Italian man, in Florida. He was a cake maker. He was a true artist. He invited me and my children in and we spent an hour with him. He made little flowers of marzipan, he let them all have one. He was so sweet and had so much pride in his work, it was very touching.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit doet me denken aan een boek dat ik hier heb liggen van Ken Robinson (element), een voorrecht om zo naar mensen en de wereld om je heen te kijken! Lekkere koffie en kunst gaan heel goed samen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sure, your are an artist ! I like your work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your art is so beautiful - I wish I had your talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. why yes, of course. art is a versatile factor. just this morning i was thinking back upon this topic, and there is of course a distinction as well, between the act of making art, which is, i'm sure what we do; and the concept of art, in a worldly sense. i think those two differ.
    .... en zàààlig bakje koffie, yey!
    n♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Luckily there are so many things one can be talented in, so everyone has the chance to be an artist in something! Making coffee is definitely not my best talent (which is because I prefer tea), but I'm glad you found out about your talents and made a profession out of it. Your artwork is such a joy!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Suus! Wat leuk altijd, om de werkplek te zien waar de creaties ontstaan! En koffie, en koffiebekers jaaa... die spelen wel een rol in mijn leven haha. Ik was nooit een grote koffiedrinker, tot ik (daarom) koos om voor de lekkerste te gaan. Dan gaat het wel :)

    En wat dan zo leuk is, is om hem te drinken uit òf de heel oude, breeeede en degelijke duitse beker :) , of uit de beker met de opdruk van mijn blogkopfoto ! Dat is pas sfeer hè.

    Brengt me tegelijk bij mijn eigen meest artistieke kant.... het bouwen met woorden. Daar lukt het me op de 1 of andere manier nèt iets meer te doen dan gemiddeld.
    Is heel fijn om dan zulke lieve reakties te krijgen als die van jou, dankjewel!

    Ik heb nog even verder gelezen hier, mooi hoor. De halloween tekeningen zijn zo leuk, en de fotoserie iets lager ook! Haha, die boeken van Agatha Christie bij die oma. Doet me denken aan mijn eigen oma in haar schommelstoel en een hele serie bibliotheekboeken met doodskoppen op de rug naast haar. Net als bij mijn moeder :)

    Weet je wat stom is? Elke keer dat ik hier kom en de blog even niet toegankelijk is, denk ik dat je bent verdwenen of zo. En dan kom ik dus een tijd niet terug... Ik moet het fanatieker proberen, het is de moeite waard, grr...

    Liefs en herfstroosjes!
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is wonderful ! You are an amazing artist ! I am always impressed with your work !!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!