All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 20 mei 2013

Weer of geen weer / weather or no weather

Het is nu al een tijdje lente, maar waar ik woon
valt er meer regen dan dat ik de zon zie en het is
best wel koud, kacheltje aan....of......doe als deze
twee meisjes....weer of geen weer.....gewoon gaan!

For some time it is spring, but were I live there
is more rain than sunshine and it is quite cold,
heater on......or....just do as those two girls....
weather or no weather.....just go and have fun!

Hier ~klik~ is er een kleurplaat van!
Here ~klick~ there is a colorplate!


3 opmerkingen:

  1. Sounds like the weather in Michigan!
    I thought of you last week. It was Tulip Time in Holland Michigan the week before and we went on the weekend to see all the tulips and celebrate our Dutch Heritage. The tulip pictures will be on my blog tomorrow.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I will look forward to see your Michigan Tulips!

      Verwijderen
  2. zeer toepasselijk voor vandaag !! hele dag regen :( Maar deze tekening maakt het stuk vrolijker!!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!