All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

donderdag 20 maart 2014

Corner View "Distance"

"There is no distance between us,
you are in my heart"
-Susanna Redeker-

Yes, a quote from me! Well, I did not find a text with the
words I was using, so I guess this is my own quote!
But...this time not an illustration from me, but two sweet owls!

I was thinking of my friend who lives far away,
and I thought, even if she is far away, yet at the same
time she is not, because she is in my heart!

For more distance, please go to:
 Fransesca, she is hosting:
Corner View is a weekly appointment - each Wednesday - 
created by Jane, where bloggers from all corners.

The theme next week is "close by", and comes from yours truly. 

HAPPY WEEKEND!

ps; jgy passed by and gave me a beautiful poem:
"Suddenly
as if a veil was lifted
there`s no more distance
between me an you."

Thanks jgy!


14 opmerkingen:

  1. I like that quote! I feel the same about my son who lives far from me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Susanna, dankjewel! Haha, ja dat is het ook nog wel eens hè. Maar ik vind dat het ook goed is, als je het achteraf weer eens wordt met jezelf, om welke reden dan ook.
    Natuurlijk even bijgelezen en bekeken, nu ik hier weer ben :) Ik had je illustratie "Klaprozen buiten Zutphen" al gezien en vond hem prachtig, maar nog mooier met die tekst erbij! Wat een sluitend geheel, mooi gedaan hoor. Overigens heb ik dubbele gevoelens bij reizen: het is geweldig, levensverrijkend, maar kan wel snel ook een vlucht zijn voor het echte leven. Doseren zal dus wel de sleutel zijn, en het geen verslaving laten worden...

    Je motto, nog wel je eigen spreuk, is geweldig en sta ik helemaal achter! Zo heb ik het ook uitgelegd toen mijn nichtje van 8 vroeg of dat niet erg was, alleen wonen (wat ik doe). Ik zei dat het toevallig wel zo was dat er een lief nichtje aan mij dacht, en nog wat van dat spul, en mijn broers en zussen, en vrienden die dichtbij of ver weg wonen, en die zitten allemaal in mijn hart! Zolang het daar gezellig druk is ben je niet alleen :) En je kunt ze nog meenemen ook, waar je maar gaat.
    Nou, dan was het wel goed.

    Je maakt nog steeds mooie dingen Susanna, laat geen studie of examen daar tussenkomen he! Ik hoop dat dat ook goed gaat, hoor.

    Liefs en zonnestraaltjes,
    Clemens. ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So true. We carry the important people with us always.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, I am surely going to quote you - your words rings so true! I love the owls, and the poppies :-)

    Nicki

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your poem and such a sweet picture with the owls:))
    , ^0^, I also wrote a poem a few years ago, and came to a similar `conclusion` so I felt wow, such a familiar feeling to read your words, do you mind if I share mine, I am pretty sure it is this:

    Suddenly
    as if a veil was lifted
    there`s no more distance
    between me an you.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thank you jgy, it is beautiful!

      Verwijderen
    2. Thank you SA, I am so touched that you shared it on your post! This weeks CV distance theme brings us all together:))♡

      Verwijderen
  6. oops left out a d,
    its supposed to be `between me and you`.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That's just beautiful Susanna - the quote - and the gorgeous little picture of the owls. I too have a friend like that - she lives a long way a way (in Perth, Australia) but she is in my heart - and so when we get together (like we did last week!) it's as if we were never apart :-) And the extra bonus is that our husbands get along really well too!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi!
    i love your "homemade" quote! :)))
    n♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a beautiful quote with a sweet picture! Your new picture in the header is wonderful, I love poppies and their red color.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!