All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

dinsdag 23 september 2014

Corner View "Make-Up"


Looking for make-up I walked into this quote of Marilyn Monroe.
I'm not a make-up woman, for me it's what you see is what you get!

More make-up in the world:
 Fransesca, she is hosting:
Corner View is a weekly appointment - each Wednesday - 
created by Jane, where bloggers from all corners.

The theme next week is "in my closet", and comes from Elsa



13 opmerkingen:

  1. Marilyn is right. And I agree with you.

    Have a good time!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love to wear a bit of madness every morning

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like the quote... and your illustration ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Could I buy a copy of the snail illustration? I love it and, believe it or not, already have a HUGE snail painting in my living room. If so, please email me - haxen0423@hotmail.com. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the quote! I am 50/50 just depends on what I am doing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so easy to embrace imperfections when you're marilyn monroe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha leuk Clemens dat jij niet alleen bij Haba reageerde op wat je misschien bemoeien lijkt maar zeker niet als kritiek was bedoeld én ook eens op mijn blog voorbij kwam. Zo kon ik jouw stekje ontdekken en ik moet zeggen: dat spijt me niet want het is beslist de moeite waard.
    Nog even dit: waar staan je gedichten? Want op de andere blogs kan ik niet komen...
    Fijn weekend en ik hoop dat we elkaar blijven volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OT: je hebt me niet geantwoord hoe ik van jouw ongetwijfeld mooie gedichten genieten kan Clemens. Maar ik ben al blij met je reactie bij mij, het is een hele opluchting voor me dat ik niemand heb gekwetst!
    Fijne zondag hé, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry hoor, ik was abuis hihi.
    Maar dat neemt niet weg dat imo ook jouw blog mooi oogt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!