All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

donderdag 15 oktober 2015

inktober day / illustration friday "star"

It seems crowded in the fishbowl for the two fish,
with the pisces of the zodiac star sign in them bowl...

Vissen is een sterrenbeeld liggende aan de hemel-evenaar. De ecliptica loopt door dit sterrenbeeld, het is dus een der tekens van de dierenriem, de zon staat hier van 12 maart tot 19 april. Ook bevindt het lentepunt zich in Vissen, het nulpunt van het hemelcoördinaatstelsel.

Pisces is a constellation of the zodiac. Its name is the Latin plural for fish. It lies between Aquarius to the west and Aries to the east. The ecliptic and the celestial equator intersect within this constellation and in Virgo.

inktober / illustration friday

1 opmerking:

  1. Heeey Susan, prachtig dit! En ook de andere sterrenillustraties met de verhalen erbij. Waha, wat zeg ik, twee versies van het verhaal zelfs hieronder :) Maar mooi en creatief bedacht hoor.
    Dankjewel voor je reaktie! Haha, ja dat van dat gelders roosje in Limburg, dat zijn van die spelletjes van de natuur hè. Die gaan onze menselijke fantasie toch nog altijd te boven. Ik vind het wel leuk dat je bij mij altijd aan gelderse roosjes denkt !
    Liefs van hierzo en ja, het mooiste twentse roosje dat ik kon vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!