All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

dinsdag 5 januari 2016

Boekwinkel en Kleurplaat!


Vanaf 16 januari wordt Boekhandel Burghout, aan Kerkplein 27 in Hippolytushoef, de Wieringer boekhandel. Onze missie is om de onderneming, waarin meer dan 40 jaar ervaring en vakmanschap zit, voort te zetten. Daarbij zien wij een uitdaging om de boekhandel te vernieuwen naar de huidige maatstaven zonder daarbij het vertrouwde, gemoedelijke karakter teniet te doen. Iedere eilandbewoner en toevallige voorbijganger moet het gevoel hebben dat ze iets hebben gemist wanneer ze zomaar voorbij waren gegaan. Ieder bezoek aan de boekhandel moet een feestje worden.
Kom langs en ervaar zelf het huiskamergevoel. Plof neer in één van de stoelen en lees, onder het genot van een bakje koffie of thee, alvast het eerste hoofdstuk van het boek dat je straks mee naar huis neemt!
Maar eerst gaan wij verbouwen. Blijf je ons volgen?
Tot ziens vanaf 16 januari!
Bregien, Ellie en Monique (mijn schoonzus!)
De Wieringer boekhandel)
Met een leuke kleurplaat gemaakt door Susanna Redeker!

1 opmerking:

  1. Lijkt me wel heel wijs van de boekhandel; ik hoop dat het sukses heeft!
    Dankje voor je reaktie :) Het was maar een heel klein beetje sneeuw hoor. Maar je geniet er toch heel even van. En grijpt de gelegenheid aan om je sneeuwgedicht te plaatsen :)
    Over de afstand... haha, is waar, het scheelt niet zo héél veel, maar ja blijkbaar net dat ietsepietsie meer landklimaat!
    Ook dankjewel voor je kaart, hij is echt mooi. Ik heb het idee dat je tekeningen nog steeds beter worden, gedetailleerder, zachter, mooi spelend met die dynamiek van voor- en achtergrond. En de skyline van Zutphen is nog steeds onverslaanbaar!
    Hoopjes moois, en liefs,
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!