All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

woensdag 9 maart 2016

Illustration Friday "Childhood"

Icelandic horse 
In my childhood i use to ride on an Icelandic horse at Gladur,
At Bergen (Noord-Holland) in the Netherlands, some photo's here: -click-
Sometimes we went to the beach, I use to love that!
In my childhood I was dreaming that I went on my own
to the beach in free style on the horse! With the wind in
our hair, going on flying pace on the beach....

My most favorite horse was Blökk


6 opmerkingen:

  1. Ahh.. ik zie het voor me , een jonge Susy langs de zeerand stormend! Lekker vrij. Je bent in goed gezelschap, onze voormalige koningin hield er ook van. Zou zo'n droom, zo'n favoriete jeugdherinnering, nu ook iets zeggen over je persoonlijkheid? Ik heb/had zo'n soort gevoel van vrijheid bij boomklimmen! De enige sport waarin ik goed was :) En in het topje van de boom, heen en weer zwiepend, voelde je de wind ook lekker. Maar, jij en Blökk een eenheid, samen voortrazend, biedt wel een extra dimensie hè.
    Dankje voor je reaktie! Haha, zo verbindt de wind :) En het is een heel lief roosje; met zorg opgevangen in mijn speciale vaasje . ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat ik nu vergeten te zeggen dat ik je tekeningen ook heel mooi vind ! Deze en hieronder. Er zit altijd iets in van levensvreugde, en iets magisch, iets aantrekkends. Echt bijzonder leuk en herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk! een ijslander! dacht ik meteen toen ik het plaatje zag. Dat klopt dus :) Ik ben ook ijslandergek, vroeger en nu. Paardenmeisjes hebben een heerlijke jeugd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wildebrassen zijn cool :) (doet me trouwens denken aan een jeugdvriendin). Maar vast niet alleen dat; óók een dame, weet ik zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow en weer vergeet ik de helft: dank je voor het aanbod! Lijkt me inderdaad heel leuk. Maar het moet net in elkaar passen dan hè, ik zal in de gaten houden wat hier langskomt en nog eens kijken naar oudere dingen van je. Heb je toevallig nog elfen...?

      Verwijderen
  5. Haha, nee ik kwam ze ook eigenlijk niet tegen hier. Nou ja, er zijn meer dingen, dat Moongazinggevalletje is ook heel mooi! Maar goed, dan ook nog een gedicht... we zullen zien. ☼

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!