All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zaterdag 14 mei 2016

21 mei OPEN DAG PROEFLOKALEN in Zutphen!

De foto is een sfeer expressie van mijn ruimte: kamer 13; 1e verdieping.

Op zaterdag 21 mei van 11 tot 16 uur is de opening van
 Proeflokalen op de Vispoortplein 16 in Zutphen
Er zijn deze dag vele activiteiten gegeven door mijn collega's,
 zelf geef ik een aantal keer stoelmassage!
 Normaliteit geef ik rouw en verlies, cranio sacraal en massage. 
Door middel van massage, of cranio sacraal behandeling 
en/of een gesprek, werk ik vanuit kennis, vaardigheden, intuïtie, aandacht
en e
en open hart op een holistische manier.




1 opmerking:

  1. Een open hart... dat is een heel mooie bijdrage aan onze wereld Susanna. Mooi, je werk in al die facetten! Is het leuk om in zo'n centrum te zitten met overal collega's om je heen?
    Je tekeningen zijn nog steeds prachtig, het vuurvliegje hieronder en het draakje hierboven (in goede verhoudingen!) :) Ik blijf het checken.
    Dankje voor je reaktie! Ja, je kent het gevoel denk ik wel, dat je iemand zo graag zou laten voelen wat jij voelt, aan positiefs... Maar ja, je ziet het of je ziet het niet. De zonsopkomst is trouwens echt mijn zonsopkomst in het voorjaar :)

    Ik kon niet rechtstreeks via jouw link naar hier komen, moest even een andere opzoeken. Misschien verkeerd getypt?
    In ieder geval, twentse roosjes (en rododenderons) voor je! ☼

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!